برگزاری دوره‌های آموزشی مشتری مداری ویژه شاغلان میادین تره‌بار تهران

برگزاری دوره‌های آموزشی مشتری مداری ویژه شاغلان میادین تره‌بار تهران

به گزارش آباجان به نقل از ایرنا علی‌اکبر رضایی تبار روز چهارشنبه با اعلام این خبر گفت: آموزش تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری در سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران برگزار شد.

به گفته وی، به منظور تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری از سال گذشته تصمیم گرفته شد تا دوره‌های آموزشی را با موضوعات متنوع و تاثیرگذار در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران برگزار کنیم.

برگزاری دوره‌های آموزشی کنترل خشم ویژه شاغلان در میادین تره‌بار تهران

مدیر سامانه HSE سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه تمامی دوره‌ها بر اساس یک نیاز سنجی اولیه تعریف و برای برگزاری آنها نیز جزوات آموزشی به عنوان محتواهای قابل دسترس برای کارگران و کارمندان بازارها و میادین تهیه می‌شود، افزود: بر همین اساس دوره‌های مشتری مداری، بهداشت محیط و کنترل خشم تاکنون برای میادین ۲۲ گانه و بازارهای تابعه آن در شهر تهران برگزار شده و همچنان نیز ادامه دارد.

رضایی‌تبار ادامه داد: در جزواتی که به این منظور آماده می‌کنیم، مطالبی کاربردی پیرامون موضوعات دوره ها جمع آوری و در دسترس کارکنان و کارگران قرار می گیرد.

وی درباره اثربخشی این دوره‌ها بیان کرد: با توجه به تنوع تحصیلاتی کارگران و کارکنان میادین و بازارهای شهرداری تهران که از مقطع ابتدایی تا تحصیلات عالی دانشگاهی را شامل می‌شود، بر همین اساس طبق اظهارات مدیران میادین و روسای بازارها این دوره ها این دوره‌ها بازخوردهای خوبی در میان کارکنان داشته است.

Check Also

خط ۹ مترو تهران از چه مناطقی عبور می‌کند؟

خط ۹ مترو تهران از چه مناطقی عبور می‌کند؟

به گزارش آباجان به نقل از ایرنا، خط ۹ مترو تهران به طول ۴۹ کیلومتر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *