اعتبار و اعتماد راز موفقیت در همای رازی

اعتبار و اعتماد راز موفقیت در همای رازی

– اخبار بازار –

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات شرکت بیمه رازی، طی سلسله جلساتی با حضور نمایندگان برتر طرح همای رازی، مشاوره، بازاریابی و فروش انواع بیمه نامه به ویژه بیمه نامه طرح بانک-بیمه با عنوان همای رازی بررسی می‌شود، آخرین جلسه با حضور علی اکبر مهاجر- نماینده شعبه گرگان و عبدالله غفاردوست- نماینده شعبه ارومیه راهکارهای فروش بیمه نامه بانک- بیمه شرکت بیمه رازی توسط این دو نماینده برتر جشنواره همای رازی بررسی و برگزار شد.

در این جلسه مهاجر بیان کرد: اولین اصل معرفی و فروش انواع بیمه نامه به ویژه بیمه‌نامه‌های عمر ارتباط و اعتماد دوجانبه بین بیمه گزار و نماینده است.

او ادامه داد: نماینده باید طی سالیان متمادی بالاترین میزان خدمات را به بیمه گزار ارائه کند و همچنین همراه بیمه گزار باشد.

این نماینده شعبه گرگان بیمه رازی تاکید کرد: بسیاری از نمایندگان جدیدالورود در فروش بیمه‌نامه‌های عمر با مشکل مواجه هستند زیرا ارتباط آنچنانی با بیمه گزاران و مشتریان ندارند و هنور اعتمادی بین نماینده و بیمه گزار شکل نگرفته که در این زمینه توصیه می‌شود انرژی و وقت خود در بازاریابی را معطوف به اقوام، آشنایان و بستگان کند، زیرا در این جامعه هدف اعتماد و ارتباط دوطرفه وجود دارد.

مهاجر تصریح کرد: در معرفی و فروش این طرح باید متناسب با زندگی افراد مدل و شبیه سازی انجام شود، به طور مثال باید به جای اعلام حق بیمه ماهانه، حق بیمه به صورت روزانه بیان شود، معادل سازی حق بیمه به صورت روزانه معادل ارزش یک بستنی است. این موارد در حالی بیان می‌شود که هزینه یک وعده غذای خانواده ۴ نفره در رستوران معادل حق بیمه یک ماه طرحی همچون همای رازی است.

این نماینده شرکت بیمه رازی در استان گرگان در انتها خاطرنشان کرد: یکی سری از بیمه گزاران طرح همای رازی که توسط من برای آن‌ها بیمه نامه صادر شد، کارمندان بانک هستند و با وجود آنکه منابع و اعتبارات بانکی قابل توجهی در اختیار آن‌ها است اما به دلیل شرایط مناسب این طرح و دریافت سهل وصول آن، اعتبار طرح همای رازی را دریافت کرده‌اند.دند

 همچنین عبدالله غفاردوست- نماینده شعبه ارومیه با اشاره به اینکه همای رازی طرح کامل و دارای پوشش‌های بسیار خوبی است، گفت: این طرح نسبت به بیمه‌های عمر عادی به دلیل داشتن اندوخته قابل توجه، شرایط خوبی را برای آینده بیمه گزار ایجاد کرده است.

او ادامه داد: در این طرح اعتماد بیمه گزار به نماینده حرف نخست را می‌زند و برای دستیابی به پرتفوی قابل قبول باید روزانه با ۱۰ نفر تماس گرفت و برای ۵ نفر جلسه مشاوره قراردادهای بیمه عمر در نظر گرفت.

غفاردوست خاطرنشان کرد: زمانی می‌توان این بیمه نامه را به دیگر فروخت که حداقل برای خود این بیمه نامه را خریداری کرد. نکته قابل توجه آن است که نماینده‌ای می‌تواند در این طرح و جشنواره‌های اینچنینی موفق باشد که تمام زوایا و شرایط بیمه نامه را درک و به درستی به بیمه گزار منتقل کند.

غفاردوست در انتها گفت: باید طرح همای رازی به صورت بلند مدت اجرایی شود و نیاز است تا یان طرح در انتهای مهرماه تمدید شود.

Check Also

کانماین؛ فرصتی برای جهش تولید در صنعت معدن ایران

کانماین؛ فرصتی برای جهش تولید در صنعت معدن ایران

– اخبار بازار – صنعت معدن به عنوان یکی از ارکان اصلی اقتصاد ایران، پتانسیل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *