هدفگذاری ۹ هزار همتی توسعه تجارت الکترونیک

هدفگذاری ۹ هزار همتی توسعه تجارت الکترونیک

به گزارش آباجان به نقل از ایرنا از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (تتا)، «امین کلاهدوزان» افزود: هدف اصلی و اساسی جلسات با کسب و کارها و فعالان زیست‌بوم تجارت الکترونیکی، تعامل و مشارکت بخش‌های خصوصی در تنظیم‌گری مطلوب این حوزه در کشور است.

وی گفت: ظرفیت بازار خدمات بسیار قابل توجه بوده و این حوزه فرصت بسیار مناسبی برای توسعه کسب و کارهای تجارت الکترونیکی است.

تفاوت در شیوه تعامل با سکوها و بسترهای تجارت الکترونیکی

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اشاره به شیوه تعامل با سکوها و بسترهای تجارت الکترونیکی، تصریح‌کرد: باید نوع نگاه و تعامل با درگاه‌ها و بسترها متفاوت باشد، زیرا نوع عملکرد آن‌ها به نسبت سایر عرضه‌کنندگان و شرکت‌های تجارت الکترونیکی متفاوت است.

تسهیل‌گری برای امور مردم

وی در ادامه با اشاره به تسهیل‌گری مطلوب در حوزه ارائه خدمات به مردم، گفت: بازار خدمات و سکوهای فعال در این حوزه، تسهیل‌گری قابل توجهی برای امور مردم دارند و از مدل‌های سنتی عبور کرده و با شفافیت و سرعت عمل بالا، خدمت با کیفیت به مردم ارائه می‌دهند.

کلاهدوزان تاکید کرد: تسهیل امور مردم و توسعه ظرفیت‌های کسب و کارهای تجارت الکترونیکی برای ارائه خدمات با کیفیت، راهبردهای مهم و اساسی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی بوده که به‌صورت ویژه در حال اجرا و اقدام است.

حتما ببینید

ارزش معاملات تجارت الکترونیکی به ۳۴۶۷ همت رسید

ارزش معاملات تجارت الکترونیکی به ۳۴۶۷ همت رسید

امین کلاهدوزان روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی آباجان به نقل از ایرنا در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *