رونمایی از سامانه جامع تبلیغات کشور

رونمایی از سامانه جامع تبلیغات کشور

به گزارش خبرنگار فرهنگی آباجان به نقل از ایرنا، آیین رونمایی از سامانه جامع تبلیغات کشور با حضور فرشاد مهدی پور و جمعی از فعالان حوزه تبلیغات و مدیران کانون‌های تبلیغاتی مستقر در شهر تهران طی آئینی برگزار شد.

معاون امور تبلیغات و رسانه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آیین گفت: یک همکاری بین بخشی اعم از نرم‌افزاری و سخت‌افزاری باید میان دستگاه های مختلف باشد و در کنار هم کار کنند تا به نتیجه برسد. 

مهدی پور افزود: قرار نیست هر کسی آمد عمارتی نو بسازد. منطق حکم می‌کند که نقاط قوت را توسعه داده و حمایت کنیم. دانش با انباشت آن و تجربه‌ها توسعه می‌یابد و قوت می‌گیرد اگر نواقصی هم وجود داشته باشد باید با همکاری هم برطرف شود. 

مهدی‌پور گفت: شان تبلیغات شاید به جهاتی از دیگر تولیدمحتواها بالاتر باشد. تبلیغات اسم خاص، هنر و نشان‌دهنده تجربه است. 

وی افزود: هدف ما ارتقای توجه و جایگاه تبلیغات در جامعه است. 

مهدی‌پور اظهار داشت: این سامانه بخشی از مشکلات موجود و مسائل استان‌ها در حوزه تبلیغات را برطرف می‌کند. ۱۵ هزار و ۴۰۰ تا ۱۵ هزار و ۵۰۰ کانون‌ تبلیغاتی در کشور وجود دارد. ما برای آینده باید فکر و چشم‌انداز امور تبلیغات ترسیم کنیم و بعد از این سامانه باید تمرکز خود را بر مسائل آینده امور تبلیغات بگذاریم.

عباس محمدیان مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی نیز در این آئین اظهار داشت: در این سامانه، نحوه صدور مجوزها اعم از مجوزهای محتوا با نظر کارشناسی و تخصصی مدیران کانون‌های تبلیغاتی فراهم شده است.

وی افزود: برای نخستین بار درخواست اولیه کانون‌ها برای صدور مجوزها دائمی شد و این اتفاق بزرگی بود که با تحقق آن، کانون‌های تبلیغاتی از دغدغه تمدید یک ساله و چند ساله رهایی یافتند.

همچنین جمعی از مدیران کانون‌های تبلیغاتی و فعالان حوزه تبلیغات و رسانه به بحث و تبادل نظر در خصوص این سامانه پرداختند.

Check Also

زنده‌یاد «منصوره قدیری جاوید» خبرنگار و پژوهشگری تلاشگر و دلسوز از خانواده ایرنا بود

زنده‌یاد «منصوره قدیری جاوید» خبرنگار و پژوهشگری تلاشگر و دلسوز از خانواده ایرنا بود

به گزارش آباجان به نقل از ایرنا، متن پیام تسلیت حسین جابری انصاری مدیر عامل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *