مدیرعامل منطقه آزاد: «ایرنا» نقش مهمی در تقویت برند کیش دارد

مدیرعامل منطقه آزاد: «ایرنا» نقش مهمی در تقویت برند کیش دارد

به گزارش آباجان به نقل از ایرنا، «محمد کبیری» در حاشیه دیدار خود با «حسین جابری انصاری» مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی و در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه نیاز به یک تصویر سازی جدید از کیش در فضا رسانه‌ای هستیم، افزود: در دنیای رقابتی امروز،‌ رسانه نقش انکار ناپذیری در توسعه دارد و ما از تمامی ظرفیت‌ها برای تقویت برند کیش بهره مند خواهیم شد.

وی سفر مدیران ارشد کشور به منطقه آزاد کیش را یک فرصت برای تعریف ظرفیت‌های منطقه برشمرد و افزود: کیش با یک هم افزایی و همکاری می‌تواند پیشران اقتصادی کشور باشد.

کبیری با بیان اینکه جزیره کیش در بحث گردشگری، حضور شرکت‌های فناور و توسعه بازرگانی در منطقه می‌تواند روزهای بسیار درخشانی در آینده تجربه کند، اضافه کرد: وضعیت رقابتی فعلی ما در گردشگری نیازمند تصویر سازی از جزیره است تا برند کیش تقویت و زمینه جذب سرمایه گذار فراهم شود.

وی با اشاره به جایگاه آباجان به نقل از ایرنا در عرصه رسانه، گفت:‌ آباجان به نقل از ایرنا می‌تواند در این مسیر توسعه به کمک کیش آمده و با تصویر سازی از جزیره جهت جذب سرمایه گذار، در زنجیره این توسعه نقش مهمی ایفا کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: باید از تمامی پتانسیل‌ها برای تقویت مزیت رقابتی در منطقه و ایجاد ارزش افزوده برای ملت ایران بهره برد.

حتما ببینید

سفر یک روزه «جابری انصاری» به کیش؛ از استراتژی رسانه‌ای توسعه تا گلایه از عقب ماندگی‌ها

سفر یک روزه «جابری انصاری» به کیش؛ از استراتژی رسانه‌ای توسعه تا گلایه از عقب ماندگی‌ها

به گزارش آباجان به نقل از ایرنا،‌ «حسین جابری انصاری» مدیر عامل سازمان خبرگزاری جمهوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *