افزایش رضایت مسافران هتل‌های تهران با «بستیون» برقی

افزایش رضایت مسافران هتل‌های تهران با «بستیون» برقی

– اخبار بازار –

ایکوپرس- در برنامه‌ای با حضور مدیر بازاریابی ایران‌خودرو، محصول برقی بستیون NAT به مدیران هتل‌های بزرگ تهران معرفی و در معرض آزمایش رانندگی گذاشته شد.
در این برنامه، مدیر بازاریابی شرکت ایران‌خودرو با تشریح هدف از عرضه خودروهای برقی توسط این شرکت گفت: روند به کارگیری خودروهای برقی در جهان و سهم تولید شرکت‌های بزرگ خودروساز، نشان می‌دهد به‌کارگیری خودروهای برقی در ایران اجتناب‌ناپذیر است. مشکلات زیست محیطی و محدودیت‌های تولید سوخت‌های فسیلی در مقایسه با تنوع روش‌های تولید برق، همگی نشانه‌های ضرورت افزایش استفاده از خودروهای برقی در کشور هستند.
علیرضا مهری اسگوئی ادامه داد: با توجه به مسوولیت اجتماعی توسعه فرهنگ استفاده از خودروهای برقی  ضروری بود که ایران‌خودرو نیز در این جریان حضور داشته باشد؛ بر همین اساس، به موازات تحقیق و توسعه دو خودروی برقی ری‌را و تارا که در مرحله طراحی قرار دارند، برنامه واردات سه خودروی برقی اقتصادی در دستور کار قرار گرفت و ضمن بررسی شرکت‌های برتر تولیدکننده خودروهای برقی، سه مدل خودرو متناسب ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی و شخصی انتخاب شدند.
وی یادآور شد: معمولا در دنیا خودروهای برقی در گام نخست، در ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی استفاده شده‌اند و در ادامه، با ایجاد زیرساخت‌های لازم و فرهنگ‌سازی و همچنین عرضه بیش‌تر به بازار، امکان استفاده از این نوع خودروها برای عموم نیز فراهم شده است.
اسگوئی افزود: با توجه به ظرفیت‌های صنعت گردشگری در پایتخت در حوزه‌های داخلی و حوزه‌های خارجی از جمله توریسم درمانی، تجاری و تفریحی و نبود سیستم حمل‌و‌نقل مناسب، خودرو بستیون NAT با ‌لحاظ مشخصات و امکانات منحصر به فرد آن، بهترین گزینه برای جابه‌جایی میهمانان اماکن اقامتی تهران است.
مدیر بازاریابی ایران‌خودرو ادامه داد: استفاده از خودروی برقی و نصب تجهیزات شارژ در هتل، در ارتقای برند هتل قطعا موثر خواهد بود. 
وی افزود: این خودرو از نظر هزینه‌های نگه‌داری و تعمیرات و هزینه سوخت کاملا متفاوت با خودروهای بنزینی بوده و هزینه‌های دوره مصرف را به شدت کاهش خواهد داد، از طرفی معافیت‌های ورود به طرح ترافیک و مناطقی که به دلیل آلودگی هوا تحت طرح زوج و فرد هستند، امکان ایجاد تورهای داخل شهری را به راحتی فراهم خواهند کرد. از بعد اقتصادی قیمت فروش این محصول به دلیل معافیت‌های متعدد، از جمله عوارض ورودی و مالیات شماره‌گذاری بسیار مناسب است و قطعا از بعد سرمایه‌گذاری برای هتل‌داران ارزش افزوده مناسبی خواهد داشت.
وی ادامه داد: اگر اماکن اقامتی از شبکه حمل‌ونقل خوب و به‌روز برخوردار باشند، مسافران حس مثبت و لذت‌بخشی خواهند داشت؛ همچنین بهره‌مندی از ناوگان مجهز و سازگار با محیط‌زیست در کنار مبلمان شهری، در ارتقای کیفیت سفرها، افزایش تعداد مسافران و همچنین ارتقای سطح رفاهی هتل‌ها نقش مثبتی خواهد داشت.
اسگوئی به پرسش مدیران هتل‌های تهران در خصوص خدمات پس از فروش بستیون پاسخ داد و افزود: خودروهای برقی به علت این که فقط باتری و موتور الکتریکی به عنوان قوای محرکه دارند، نیازی به نگه‌داری و تعمیرات خاصی نداشته و باتری خودرو نیز پنج سال یا ۵۰۰ هزار کیلومتر گارانتی دارد و پس از پایان دوره گارانتی نیز فقط راندمان باتری کاهش می‌یابد و خودرو کماکان قابل استفاده است. 
به گفته وی، پیش از ورود خودرو به بازار در مرحله نخست زیرساخت‌های لازم در شهر تهران مانند آموزش و تجهیز نمایندگی‌های منتخب در دستور کار ایران‌خودرو قرار گرفته تا خریداران، دغدغه‌ای در خصوص خدمات پس از فروش محصول نداشته باشند. 
مدیربازاریابی ایران‌خودرو ادامه داد: قرارداد فروش خودرو برقی بستیون NAT با شهرداری کرج در مرحله نهایی است و در آینده نزدیک شاهد حضور این خودرو در خیابان‌های این شهر خواهیم بود. در مراحل بعدی، کلان‌شهرهای مشهد و شیراز نیز از این خودرو استفاده خواهند کرد.
در این برنامه خودرو بستیون در اختیار مدیران هتل‌های بزرگ تهران قرار گرفت. هتل‌داران پس از رانندگی با این خودرو، ویژگی‌های عملکردی و فنی این خودرو را مورد تایید قرار دادند. بنابر اظهارات آنان، در کنار کاهش آلودگی هوا، نکته مثبت و مهم این خودرو برقی، فضای زیاد حمل بار و جادار بودن آن است و مورد اقبال مسافرانی که بار زیادی دارند قرار خواهد گرفت. 
به گفته مدیران هتل‌های بزرگ تهران، بیش‌تر هتل‌های تهران در محدوده اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد قرار دارند و تردد و جابه‌جایی مسافران با خودروهای فعلی، بار مالی زیادی را به هتل‌ها و مسافران وارد می‌کند، اما این خودرو از محدودیت‌های تردد معاف و جای خالی چنین خودرویی در ناوگان حمل‌ونقل عمومی و خصوصا هتل‌ها خالی بوده است. 
لازمه جابه‌جایی مسافر با استاندارد بالا در یک هتل لوکس، برخورداری از خودروی خاص و با کیفیت بالاتر نسبت به حمل‌ونقل عمومی است که بستیونNAT برقی با توجه به آلایندگی پایین و مدرن بودن، گزینه مناسبی خواهد بود. همچنین داشتن یک خودرو با فضای بار خوب می‌تواند نیاز مسافران و هتل را تامین کند.
در این برنامه مدیرعامل یکی از هتل‌های زنجیره‌ای تهران که بزرگ‌ترین مجموعه اقامتی کشور نیز محسوب می‌شود، از مدیران ایران خودرو جهت مذاکرات تکمیلی برای انعقاد قرارداد دعوت به عمل آورد. 
 

حتما ببینید

اسلیو معده چیست؟

اسلیو معده چیست؟

– اخبار بازار – اسلیو گاسترکتومی (اسلیو معده) یکی از روش های جراحی کاهش وزن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *