بیش از ۳۴۰۰ شکایت از بیمه‌ها ثبت شد

بیش از ۳۴۰۰ شکایت از بیمه‌ها ثبت شد

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار اقتصادی آباجان به نقل از ایرنا، این آمار در چهار جدول جداگانه شامل «آمار کل شکایات»، «درمان»، «ثالث» و «بدنه» نشان می‌دهد از بین ۲ هزار و ۸۸۰ شکایت رسیدگی شده، حدود ۶۷ درصد شکایات وارد بوده است چرا که یک هزار و ۹۲۹ شکایت، وارد تشخیص داده شده است ضمن اینکه ۵۳۴ شکایت همچنان در مرحله رسیدگی قرار دارد.

بیش از ۳۴۰۰ شکایت از بیمه‌ها ثبت شد

در آمار ارایه شده به گستردگی بیمه شدگان به تفکیک شرکت های بیمه ای اشاره ای نشده است؛ بنابراین نمی توان با قطعیت درصد رضایتمندی مردم با توجه به گستردگی هر شرکت بیمه ای را مورد بررسی قرار داد؛ با این وجود از اطلاعات ارایه شده می توان دریافت که بیمه های «دانا» با ۶۲۱، «ایران» با ۴۰۹ و «آرمان» با ۴۰۵ مورد شکایت ثبت شده در راس و بیمه‌های «فردا»، «مفید» و «هامرز» هر کدام با یک مورد شکایت مکتوب در انتهای فهرست ۳۲ شرکت بیمه ای بابت شکایت مکتوب مردمی قرار دارند.

بیش از ۳۴۰۰ شکایت از بیمه‌ها ثبت شد

در بخش درمان، در طول هفت ماه گذشته ۶۶۱ شکایت مکتوب ثبت شده است که ۵۴۸ شکایت مورد رسیدگی قرار گرفته و ۳۳۸ شکایت وارد بوده است؛ بنابراین در این بخش نیز ۶۱.۶۷ درصد شکایت ها وارد بوده است.

بیش از ۳۴۰۰ شکایت از بیمه‌ها ثبت شد

در بخش بیمه شخص ثالث، در طول هفت ماه گذشته یک‌هزار و ۵۱۹ شکایت مکتوب ثبت شده است که یک‌هزار و ۳۱۷ شکایت مورد رسیدگی قرار گرفته و ۹۹۵ شکایت وارد بوده است؛ بنابراین در این بخش نیز ۷۵.۵ درصد شکایت ها وارد بوده است.

بیش از ۳۴۰۰ شکایت از بیمه‌ها ثبت شد

در بخش بیمه بدنه اتومبیل، در طول هفت ماه گذشته ۶۹۷ شکایت مکتوب ثبت شده است که ۵۹۷ شکایت مورد رسیدگی قرار گرفته و ۳۹۰ شکایت وارد بوده است بنابراین در این بخش نیز ۶۵.۳ درصد شکایت ها وارد بوده است.

حتما ببینید

حضور پررنگ بانک سپه در دهمین نمایشگاه تراکنش ایران

حضور پررنگ بانک سپه در دهمین نمایشگاه تراکنش ایران

به گزارش آباجان به نقل از ایرنابازار از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، دکتر سیدمهدی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *