به گزارش آباجان به نقل از ایرنا، هادی زند روز دوشنبه با بیان اینکه شرکت بهرهبرداری مترو تهران و حومه با هدف تسهیل ارتباط با مسافران و پاسخگویی به سوالات، انتقادات و پیشنهادات، اقدامات متعددی را انجام داده است، اظهار کرد: به تازگی این شرکت بازوی اطلاعرسانی خود را در اپلیکیشن «بله» را به نشانی https://ble.ir/metro_tehranbot راهاندازی کرده است.
وی افزود: مسافران با مراجعه به این بازو میتوانند از امکاناتی نظیر مسیریابی، دریافت برنامه حرکت قطارها، مشاهده نقشه بهروز خطوط مترو و دریافت پاسخ سوالات بهرهمند شوند. این اقدام با استقبال گسترده شهروندان و کاربران همراه بوده است.
زند ادامه داد: پیش از این، راههای ارتباطی دیگری نیز برای ارتباط مستقیم با مسافران فراهم بوده که از این میان میتوان به تلفن ارتباط مردمی به شماره ۶۴۵۳۶۴۵۳ اشاره کرد، مسافران میتوانند با تماس با این شماره، پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و مشکلات یا نظرات خود را با کارشناسان مترو در میان بگذارند.
وی در ادامه به سامانه پیامکی این شرکت اشاره کرد و گفت: شهروندان گرامی همچنین میتوانند انتقادات و پیشنهادات خود را به شماره ۱۰۰۰۰۳۱۲ پیامک کنند، این پیامها بهدقت بررسی و در صورت نیاز برای پیگیری به مسوولان ذیربط در شرکت ارسال خواهند شد.
مدیر ارتباطات و امور بینالملل شرکت بهرهبرداری مترو تهران و حومه یادآور شد: امیدواریم با گسترش این راههای ارتباطی و تعامل بیشتر با مسافران، بتوانیم تجربهای بهتر از سفرهای شهری در مترو را فراهم کنیم.
به گزارش آباجان به نقل از ایرنا، شرکت بهرهبرداری مترو تهران و حومه بیش از ۱۵۰ ایستگاه و هفت خط مترو تهران و حومه را مدیریت میکند.