محمد ایرانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار آباجان به نقل از ایرنا، اظهار کرد: نمایشگاه بینالمللی کفش ایران که به همت انجمن کفشهای ماشینی استان قم در سطح و کیفیت جهانی برگزار شده است، تحول و انسجام قابل توجهی در حوزه صادرات و ارتباطات بینالملل کفش ایران ایجاد کرده است.
ایرانی در بیان اهمیت توجه به صادرات گفت: اولویت اصلی اتاق بازرگانی قم در کنار مشاوره به قوای سه گانه، بست تجارت و توسعه صادرات محصولات تولیدی استان قم است.
رییس اتاق بازرگانی قم بیان کرد: نمایشگاه بینالمللی کفش ایران بیانگر توان صادراتی قم و ایران در حوزه کفش و ارتقای کیفیت محصولات و برندسازی اصلیترین محور فعالیت تولیدکنندگان قمی در این نمایشگاه است.
وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه بینالمللی کفش توانسته از ظرفیت موجود در کشور به تخصصی و علمی شدن این صنعت کمک شایانی کند همچنین برندسازی در بخش ملی و بینالمللی نیز یکی از مهمترین محورهای این رویداد است.
ایرانی عنوان کرد: استقبال از نمایشگاه بینالمللی کفش ایران چشمگیر بوده همچنین حضور بازرگانان و تجار بینالمللی و بازدیدکنندگان تخصصی حوزه کفش ظرفیتی تکرارنشدنی را برای صنعت کفش ایران ایجاد کرده است.
رئیس اتاق بازرگانی قم تصریح کرد: حضور تجار و بازرگانان بینالمللی مختلف در قم علاوه بر ارزآوری برای استان و کشور میتواند در حوزههای گردشگری تاثیرگذار باشد.