تاکید وزیر علوم بر تحول کیفی و محتوایی در برنامه‌ریزی آموزش عالی

تاکید وزیر علوم بر تحول کیفی و محتوایی در برنامه‌ریزی آموزش عالی

به گزارش روز چهارشنبه گروه علمی آباجان به نقل از ایرنا از وزارت علوم، حسین سیمایی گفت: ایجاد تغییرات و رسیدن به تحول در آموزش عالی با عملکرد این شورا ارتباط عمیق دارد. شورای عالی برنامه ریزی برای رشد و ارتقای عملکرد و تحقق ماموریت های پیش بینی شده باید ارتباطات و تعامل خود را با سایر نهادهای مرتبط بویژه تهیه مطالعات پشتیبان برای تصمیم گیری در خصوص برنامه ها برقرار کند.

در ادامه این جلسه روح الله رازینی معاون آموزشی وزارت علوم و رضا نقی‌زاده، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالی گزارشی از عملکرد شورای عالی برنامه‌ریزی آموزشی و اهداف پیش رو ارائه کردند.

رضا نقی زاده بر رشد بیش از ۱۴۰ درصدی بازنگری برنامه‌های درسی و تصویب آیین‌نامه‌ها و شیوه‌نامه‌های جدید هم‌چون شیوه‌نامه دروس مهارتی- اشتغال‌پذیری، شیوه‌نامه حمایت از رشته‌های راهبردی، شیوه‌نامه شورای تخصصی سیاست‌گذاری آموزش عالی مهارتی و به‌روزرسانی آیین‌نامه یکپارچه مقررات آموزشی و آیین‌نامه تدوین و بازنگری برنامه‌های درسی به عنوان بخشی از دستاوردهای این شورا در دو سال اخیر اشاره کرد.

جلسه مذکور نهصد و هفتاد و دومین جلسه شورای عالی برنامه‌ریزی آموزشی بود که با حضور اعضای جدید برگزار شد.

حتما ببینید

وزیر علوم: تحول علوم انسانی گلخانه‌ای ممکن نیست

وزیر علوم: تحول علوم انسانی گلخانه‌ای ممکن نیست

به گزارش شامگاه دوشنبه گروه علمی آباجان به نقل از ایرنا از وزارت علوم، حسین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *