«یارا» ی ایرانسل به بازدیدکنندگان تلکام۱۴۰۳ ارائه شد

«یارا» ی ایرانسل به بازدیدکنندگان تلکام۱۴۰۳ ارائه شد

به گزارش آباجان به نقل از ایرنابازار از روابط عمومی ایرانسل، «یارا» به عنوان ابزار هوشمند پشتیبانی ایرانسل، یک مدل بزرگ فارسی زبان و هسته متفکر «چت‌بات» و «ویس‌بات» است که با استفاده از هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی، به صورت خودکار و دقیق، به پرسش‌ها و نیازهای کاربران پاسخ می‌دهد و تعامل کاملاً دوطرفه دارد.

همچنین این ابزار هوشمند، با تشخیص نیازهای مشترکان، راه‌حل‌های فوری ارائه می‌دهد و علاوه بر پاسخ‌گویی به پرسش‌های عمومی در حوزه‌های مختلف، به طور خاص برای پاسخ‌گویی به نیازهای مشترکان ایرانسل توسعه داده شده است.

این ابزار به ارائه خدمات متنوعی می‌پردازد که خدمات گفت‌وگوی آنلاین و پشتیبانی کاربران ناشنوا از جمله آنهاست.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، از ۳ تا ۶ دی‌ماه ۱۴۰۳، باحضور در بیست ‌و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری‌اطلاعات و اقتصاد دیجیتال، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، هوشمندسازی، نوآوری و تحول دیجیتال، با تمرکز بر نقش حیاتی هوش مصنوعی در تحول دنیای امروز، معرفی کرد.

حتما ببینید

استقبال پرشور بازدیدکنندگان از غرفه رایتل در بیست و پنجمین نمایشگاه تلکام

استقبال پرشور بازدیدکنندگان از غرفه رایتل در بیست و پنجمین نمایشگاه تلکام

به گزارش آباجان به نقل از ایرنابازار از روابط ‌عمومی رایتل، بیست و پنجمین نمایشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *