به گزارش روز پنجشنبه آباجان به نقل از ایرنا به نقل از شبکه خبری ان اچ کی، در بیانیه شرکت هواپیمایی ژاپن (JAL) آمده است که از حدود ساعت ۷ و ۲۴ دقیقه صبح امروز (پنجشنبه / به وقت محلی) با افزایش ناگهانی ترافیک در تجهیزات شبکهاش که برای ارتباط داده با سیستمهای خارجی استفاده میشود، مواجه شده است.
بیانیه شرکت هواپیمایی ژاپن (JAL) میافزاید که این موضوع منجر به بروز اشکالاتی در برخی از سیستمهای این شرکت از جمله سیستم مدیریت تحویل چمدان مسافران شده است.
بر اساس بیانیه شرکت هواپیمایی ژاپن (JAL)، این حمله سایبری تا ظهر امروز (پنجشنبه / به وقت محلی) منجر به تاخیر ۲۴ پرواز داخلی و برخی از پروازهای بینالمللی این شرکت هواپیمایی شده است.
همچنین در بیانیه شرکت هواپیمایی ژاپن (JAL) آمده است که فروش بلیتهای پروازهای امروز (پنجشنبه) به حالت تعلیق درآمده اما تاکنون هیچ پروازی لغو نشده است.