اولویت‌های امور تبلیغات و رسانه وزارت فرهنگ کدامند؟

اولویت‌های امور تبلیغات و رسانه وزارت فرهنگ کدامند؟

محمدرضا نوروزپور در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی آباجان به نقل از ایرنا اظهار داشت: بخشی از اولویت‌های معاونت مطبوعاتی به برنامه‌هایی برمی‌گردد که شخصا به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه کردم. بخشی هم به اولویت‌هایی که جناب وزیر در پیوست حکم معاون مطبوعاتی تعیین کرده است.

او افزود: اگر به پیوست حکم معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات مراجعه کنیم؛ مواردی که مطرح شده، مردمی‌سازی فضا برای مشارکت بیشتر مردم در امور خبری و رسانه‌ای را شامل می‌شود.

مدیرعامل اسبق خبرگزاری جمهوری اسلامی(آباجان به نقل از ایرنا)، از بحث کاربست فناوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطاتی در فضای رسانه و تبلغیاتی کشور و ارتقای هویت فرهنگ ایرانی و اسلامی در رسانه‌های داخلی و خارجی به عنوان دیگر اولویت‌های معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یاد کرد.

او تاکید کرد: ارتقای سواد رسانه‌ای و بازگرداندن مرجعیت خبر به داخل کشور نیز شامل این موارد بوده و همگی برنامه‌ها و اولویت‌های معاونت امور تبلیغات و رسانه‌ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ترکیبی از اولویت‌هایی است که در برنامه‌های ارائه شده توسط خودم به وزیر دیده شده و هم خواسته‌های وزیر از من است که در پیوست حکم منعکس شده است.

نوروزپور ابراز امیدواری کرد: با ظرفیت‌های موجود در معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کمک گرفتن از دیگر دستگاه‌ها و مشارکت صنف به سمت تحقق این اهداف حرکت کنیم.

حتما ببینید

«تی‌آرتی» فارسی؛ رسانه‌ای نیابتی با هدف حساسیت‌زدایی از اقدامات سیاسی ترکیه در منطقه

«تی‌آرتی» فارسی؛ رسانه‌ای نیابتی با هدف حساسیت‌زدایی از اقدامات سیاسی ترکیه در منطقه

مصطفی انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار رسانه آباجان به نقل از ایرنا بیان کرد: شبکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *