به گزارش آباجان به نقل از ایرنا زمان خوب در مراسم افتتاح نمایندگی ثبت اسناد و املاک شهر بندر امام خمینی (ره) اظهارکرد: بهرغم نبود مجوز تاسیس واحد ثبتی در این منطقه اما با توجه به درخواست مردم و مسئولان شهری پس از انجام هماهنگی های لازم، این واحد در منطقه راه اندازی شد.
وی ادامهداد: با تاسیس و راه اندازی این واحد ثبتی، حجم مراجعه های مردمی به اداره ثبت اسناد و املاک بندر ماهشهر تا حدود ۳۰ درصد کاهش خواهد داشت.
مدیرکل ثبت اسناد استان خوزستان گفت: حدود ۸۰ هزار پرونده ثبتی در حوزه کاری شهرهای ماهشهر، بندر امام و همچنین روستاهای تابعه وجود دارد که ۲۶ هزار پرونده آن متعلق به بندرامام است.
وی یادآورشد: تقاضاهای پذیرش ثبت، صدور سند مالکیت، تعویض اسناد دفترچه ای و در مجموع خدمات ثبتی مربوط به سند مالکیت در این واحد انجام می شود.
به گزارش آباجان به نقل از ایرنا، برخی فرآیندهای ثبتی از جمله خدمات ثبت شرکت ها به صورت تمام الکترونیک انجام می شود و نیاز به مراجعه حضوری مردم به واحدهای ثبتی نیست.