مهدی پارسی روز یکشنبه در گفتوگو با خبرنگار آباجان به نقل از ایرنا اظهار کرد: در حال حاضر این پروژه به طول پنج کیلومتر و با اعتبار یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در حال آسفالت و تکمیل مراحل ساخت است.
وی ادامه داد: طول کلی این مسیر ارتباطی ۲۱ کیلومتر است که تاکنون ۱۶ کیلومتر آن به بزرگراه تبدیل و با اتمام عملیات آسفالت پنج کیلومتر باقیمانده، این پروژه به منظور تسریع در رفت و آمد وسایل نقلیه و کاهش تصادفات جادهای و کمک به توسعه استان تا پایان سالجاری به بهرهبرداری کامل میرسد.
معاون مهندسی و ساخت ادارهکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان بیان کرد: تاکنون برای ساخت بزرگراه در این مسیر ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی با بیان اینکه یکی از مهمترین خواستههای مردم سیستان و بلوچستان توسعه بزرگراه است افزود: با توجه به اینکه این استان در طول دهههای گذشته در حوزه زیربناها از جمله بزرگراه دارای عقب ماندگیهای تاریخی بوده از اینرو اجرای طرحهای توسعهای و ایمنی راه به طور مستمر در این استان ضروری و اعتبارات هنگفتی را میطلبد.
پارسی خاطر نشان کرد: این اداره کل ثابت کرد که اگر با نگاه تعامل و تلاش و پیگیری خستگی ناپذیر عمل شود میتوان منابع ملی را برای توسعه شبکه بزرگراهی سیستان و بلوچستان جذب و تامین کرد.
حتما ببینید
مکران تا هامون؛ تحقق وعده وحدت و عدالت/خاطره پزشکیان از طراحی بیمارستان به سبک ماساچوست
به گزارش آباجان به نقل از ایرنا، در سفر دوم دولت چهاردهم به استان سیستان …
عملیات آسفالت قطعه پایانی بزرگراه زابل – زهک آغاز شد
مهدی پارسی روز یکشنبه در گفتوگو با خبرنگار آباجان به نقل از ایرنا اظهار کرد: در حال حاضر این پروژه به طول پنج کیلومتر و با اعتبار یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در حال آسفالت و تکمیل مراحل ساخت است.
وی ادامه داد: طول کلی این مسیر ارتباطی ۲۱ کیلومتر است که تاکنون ۱۶ کیلومتر آن به بزرگراه تبدیل و با اتمام عملیات آسفالت پنج کیلومتر باقیمانده، این پروژه به منظور تسریع در رفت و آمد وسایل نقلیه و کاهش تصادفات جادهای و کمک به توسعه استان تا پایان سالجاری به بهرهبرداری کامل میرسد.
معاون مهندسی و ساخت ادارهکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان بیان کرد: تاکنون برای ساخت بزرگراه در این مسیر ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی با بیان اینکه یکی از مهمترین خواستههای مردم سیستان و بلوچستان توسعه بزرگراه است افزود: با توجه به اینکه این استان در طول دهههای گذشته در حوزه زیربناها از جمله بزرگراه دارای عقب ماندگیهای تاریخی بوده از اینرو اجرای طرحهای توسعهای و ایمنی راه به طور مستمر در این استان ضروری و اعتبارات هنگفتی را میطلبد.
پارسی خاطر نشان کرد: این اداره کل ثابت کرد که اگر با نگاه تعامل و تلاش و پیگیری خستگی ناپذیر عمل شود میتوان منابع ملی را برای توسعه شبکه بزرگراهی سیستان و بلوچستان جذب و تامین کرد.
حتما ببینید
مکران تا هامون؛ تحقق وعده وحدت و عدالت/خاطره پزشکیان از طراحی بیمارستان به سبک ماساچوست
به گزارش آباجان به نقل از ایرنا، در سفر دوم دولت چهاردهم به استان سیستان …