دغدغه ها و مطالبات کارشناسان اورژانس شیراز شنیده شد

دغدغه ها و مطالبات کارشناسان اورژانس شیراز شنیده شد

به گزارش دریافتی آباجان به نقل از ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، سرپرست معاونت درمان دانشگاه با بیان اینکه پیگیری مطالبات و دغدغه های کارشناسان فوریت های پزشکی به عنوان پیشگامان ارایه خدمات درمانی اورژانسی به بیماران از جمله برنامه ها و اهداف اصلی مجموعه معاونت درمان است، گفت: کادر فوریت‌های پزشکی به لحاظ موقعیت کاری خود، نخستین خط مواجهه با حوادث و بیماری هستند و به نوعی خط مقدم درمان محسوب می شوند.

امین نیاکان با بیان اینکه ارزش خدمت در حوزه اورژانس ۱۱۵ همانند دیگر بخش های نظام سلامت، بسیار بالا و از جایگاه ویژه ای در جامعه برخوردار است، افزود: پیگیری مطالبات کارکنان مجموعه سلامت به ویژه کارکنان اورژانس ۱۱۵ در اولویت دستور کار مسوولان این دانشگاه قرار دارد.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای عملیاتی کردن خواسته‌های کارشناسان فوریت های پزشکی، اعلام آمادگی کرد و گفت: زمینه برای رفع نیازمندی‌ها و افزایش رضایتمندی‌ها در خصوص مواردی که در اختیار مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز است، در دستور کار قرار گرفته و مواردی که نیاز به بررسی و تصمیم گیری در سطح ملی دارد نیز، پیگیری می شود.

نیاکان اضافه کرد: مسایل باید به صورت دقیق بررسی و برنامه ریزی شود و جمع بندی مسایل به گونه ای باشد که ضمن حفظ شأن و منزلت حوزه سلامت، بتوانیم الگویی برای ارایه به تمام کشور مهیا و ارایه کنیم.

کارشناسان فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست، دغدغه ها و مطالبات خود را در زمینه های مختلف شغلی، با سرپرست معاونت درمان دانشگاه در میان گذاشتند.

برگزاری نشست با نمایندگان کارشناسان فوریت های پزشکی دانشگاه حاضر در این جلسه با محوریت پیگیری موارد مطرح شده از مصوبات این نشست هم اندیشی بود.

Check Also

۴۱۰ شورای هیات های مذهبی کشور برای حمایت از مردم لبنان و غزه همدل شدند

۴۱۰ شورای هیات های مذهبی کشور برای حمایت از مردم لبنان و غزه همدل شدند

به گزارش خبرنگار آباجان به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام مجید باباخانی عصر یکشنبه در محفل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *