آباجان به نقل از ایرنابازار به نقل از ایکوپرس– علیمردان عظیمی در نشستی با مدیران ارشد ایرانخودرو به مناسبت روز ملی کیفیت، اظهار کرد: انتظار جامعه عرضه محصولی باکیفیت است و نباید ذرهای از اهداف کیفی تخطی شود.
وی با بیان اینکه باید نظارتهای کیفی از سطح مواد اولیه و قطعات صورت گیرد، تخطی از اهداف کیفی را خط قرمز تولید دانست و خاطرنشان کرد: پروژههای خوبی در زنجیره تامین تعریف شده و نظامهای کیفی مناسبی در خطوط تولید برخی از قطعهسازان پیادهسازی شده است که باید به تعداد بیشتری از سازندگان تسری پیدا کند.
عظیمی، ضمن تقدیر از تیم عملیاتی برای تولید ریرا، اظهار کرد: با توجه به اینکه ریرا، نخستین محصول کراساوور ملی است که در شرایط سخت تحریمهای بینالمللی متولد شد، در زمینه ارایه خدمات به مشتریان نیز باید برنامهریزی ویژهای صورت گیرد.
به گفته وی، برای هر دستگاه خودرو ریرا که به مشتری تحویل داده میشود، کارشناس پشتیبان نیز به صورت مستمر مراقبت آن را برعهده داشته باشد تا در صورت نیاز، با سرعت بالایی نسبت به امدادرسانی اقدام شود.
مدیرعامل ایرانخودرو ضمن تاکید بر آموزش شبکه خدمات پس از فروش و مشتریان ریرا گفت: در این خودرو امکاناتی وجود دارد که تاکنون در هیچیک از محصولات داخلی بهکار نرفته است، لذا باید مشتریان در زمان تحویل و کارکنان شبکه خدمات پس از فروش برای ارایه خدمات به این خودرو آموزشهای لازم را دریافت کنند.
عظیمی خودرو جدید ایرانخودرو را حاصل اراده ملی مهندسان این شرکت دانست و گفت: با عرضه این خودرو به سطح کیفی و فنی خودروسازان جهانی نزدیک خواهیم شد؛ به طور قطع ریرا رقیبی برای محصولات مشابه وارداتی خواهد بود و امیدواریم با عرضه خودروهای باکیفیت و در سطح جهانی، مشتریان محصول ایرانی را به خودروهای وارداتی ترجیح دهند.
در این نشست، معاون کیفیت ایرانخودرو نیز گزارشی از وضعیت شاخصهای کیفی محصول ریرا ارایه کرد و مدیران شبکه خدمات پس از فروش از آمادگی برای ارایه خدمات مطلوب به مشتریان خبر دادند.