به گزارش خبرگزاری آباجان به نقل از تسنیم، این جلسه با مشارکت دپارتمان بازاریابی و فروش، واحد توسعه شبکه و آموزش صنایع خودروسازی ایلیا و همچنین نمایندگان استانهای تهران، البرز، بیرجند، بابل، تبریز، خراسان رضوی، ساری، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کرمانشاه، کرمان و همدان برگزار شد.
معرفی محصول موسو گرند-خان و فرآیندهای فروش
آموزش مبانی فروش، معرفی محصول و فرآیندهای فروش از جمله مباحث اصلی مطرح شده در این جلسه بودند. عقیل مصطفایی- معاون بازاریابی و فروش صنایع خودروسازی ایلیا، به عنوان سخنران اصلی این جلسه ضمن تشریح مباحث مطرح شده و تعامل با شرکتکنندگان مراسم درباره تکنیکها و چالشهای فروش به بررسی مسائل و مشکلات مطرح شده از طرف نمایندگان خودروسازی ایلیا در استانها پرداخت.
مصطفایی در ادامه ضمن معرفی و ارائه تاریخچه برند SsangYong و اهمیت این صنایع خودروسازی در میان شرکتهای مشابه در کره جنوبی و جهان و همچنین روند تغییر نگرش و بازار این برند جهانی را بررسی کرد.
راحله احمدی مدیر فروش صنایع خودروسازی ایلیا ضمن توضیح کامل فرآیند فروش، در خصوص فرمها و موارد مربوط به آن و همچنین شرایط فروش اقساطی شرکت، نکات لازم را متذکر شدند.
همچنین روزبه قضاتلو سرپرست فروش منطقهای ضمن ارائه نکات اساسی درباره ملزومات فروش و راهنمایی در خصوص ثبت قراردادها در پورتال، از چالشهای نمایندگان در امور قرارداد رفع اشکال کرد. فرشید بهبودی مدیر شبکه نمایندگان و ارتباط با مشتریان خودروسازی ایلیا نیز ضمن افزودن نکاتی کلیدی درباره ساز و کار سیستمهای فروش و خدمات پس از فروش، به سؤالات و ابهامات نمایندگان در فرآیند فروش پاسخ دادند.
انتهای پیام/