“کمال دهقان منشادی” روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار آباجان به نقل از ایرنا افزود: طبق اعلام دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران و بر اساس بازخوردهای دریافتی از مسافرین فرودگاهی، فرودگاه بین المللی یزد در بخش های دسترسی مسافران به فرودگاه و استقرار غرفه های فروشگاهی رتبه دوم کشور و در بخش های نحوه برخورد کارکنان، انتظار حداقلی جهت پذیرش و دسترسی مسافران به آب آشامیدنی در رتبه سوم فرودگاههای کشور قرار گرفته است.
وی افزود: طرح جامع پایش کیفیت خدمات فرودگاهی از ابتدای فروردین تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۳ اجرا شده که مجموع بازخوردهای دریافتی از مسافرین فرودگاه های منتخب کشور بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر بوده است.
روزانه بطور میانگین ۱۰ پرواز در فرودگاه یزد انجام میشود که پرواز به مقاصد تهران، مشهد، اهواز و بندرعباس به صورت عادی و پروازهای دیگری مثل عتبات عالیات، تبریز،کیش، قشم، شیراز و زاهدان به صورت موردی است.