حمیدرضا نامداری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز در گفتوگو با خبرنگار آباجان به نقل از تسنیم در کرج اظهار داشت: با نظرسنجی مستمر از مشترکین توسط دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان البرز، با به حداقل رساندن قطع جریان و یا افت فشار آب در سطح استان، شاهد افزایش ۲۵ درصدی رضایت مشترکین از خدمات مجموعهای هستیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز با تاکید بر اینکه قطع جریان و افت فشار آب در برخی مناطق طی تابستان ۱۴۰۳ به دلیل نقص فنی یا مشکلات زیرساخت تامین آب نبوده است، تاکید کرد: بخش عمدهای از اختلالات پیش آمده در آبرسانی به مشترکان به دلیل نوسانات و حوادث موجود در حوزه تامین برق چاههای استان بوده است.
نامداری افزود: از تابستان سال ۱۴۰۲ به منظور بهبود خدماترسانی به عموم مردم و افزایش میزان رضایتمندی مشترکان، اقدامات فنی و مهندسی هدفمند در قالب احداث، احیاء و تجهیز چاه، ارتقاء ظرفیت تصفیهخانههای آب شماره یک و دو، ورود بخشی از ظرفیت تصفیهخانه آب شماره ۳ کرج، اقدامات اصلاحی در شبکههای آبرسانی اجرایی شد.
وی ادامه داد: پیرو ارتباط مستقیم مردمی و نظرسنجی انجام شده از سوی دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان البرز (مرکز ۱۲۲)، شاهد افزایش رضایت ۳۷ درصدی مشترکان در موضوع مدت زمان رفع حوادث آب و فاضلاب، افزایش ۲۴ درصدی از نحوه برخورد اکیپهای رفع حوادث و افزایش ۲۵ درصدی از روند پاسخگویی و رفتار کارشناسان مرکز ۱۲۲ در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته هستیم.
انتهای پیام/