به گزارش آباجان به نقل از ایرنا از سازمان هواپیمایی کشوری، “جعفر یازرلو” اظهار داشت: به دنبال تخلفات نرخی روزهای اخیر در پروازهای مبدا/ مقصد مشهد مقدس، سازمان هواپیمایی کشوری ضمن استقرار بازرسان خود در فرودگاه مشهد، از زائران درخواست میکند تا موارد مربوط به گرانفروشی بلیت را به بازرسان این سازمان با مدارک مثبته ارائه کنند.
وی بیانداشت: طبق الزام تعیین شده توسط دفتر نظارت این سازمان، همه موارد گزارش شده توسط زائران در اوایل هفته آینده در قالب کمیتهای متشکل از دفاتر نظارت و حراست سازمان هواپیمایی کشوری و نماینده انجمن شرکتهای هواپیمایی رسیدگی خواهد شد.
یازرلو تصریحکرد: شرکتها موظفند در مدت زمان تعیین شده، اضافه مبالغ دریافتی را به حساب مسافران برگردانده و متخلف یا متخلفان را به منظور برخوردهای مقتضی به این سازمان و مراجع قضائی معرفی کنند.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بدیهی است در صورتی که تخلف از جانب خود شرکت هواپیمایی باشد، ضمن ایجاد محدودیت در مجوزهای پروازی، مراتب به نهادهای قضایی و تعزیراتی منعکس خواهد شد.
به گزارش آباجان به نقل از ایرنا، در روزهای اخیر ۱۰ شرکت خدمات مسافرت هوایی به دلیل گرانفروشی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری به مدت یک ماه تقویمی تعلیق شدند.