تقویت همکاری میان سکوها، پیام‌رسان‌ها و بخش خصوصی در حوزه تبلیغ دین

تقویت همکاری میان سکوها، پیام‌رسان‌ها و بخش خصوصی در حوزه تبلیغ دین

به گزارش آباجان به نقل از ایرنا، «مرکز ملی فضای مجازی» و «سازمان تبلیغات اسلامی» با هدف توسعه همکاری‌ها، بهره‌مندی از امکانات و توانمندی‌های یکدیگر در زمینه‌های مربوط به «تولید محتوا در فضای مجازی» تفاهم نامه امضا کردند.

این تفاهم‌نامه که در ۹ ماده تنظیم شده است و موضوعات مهمی مانند «تولید محتوای فاخر در فضای مجازی»، «آموزش و توانمندسازی گروه‌های تبلیغی و مردمی در عرصه فضای مجازی» و «طراحی و اجرای عملیات‌های جریان‌ساز محتوایی در فضای مجازی» را مدنظر قرارداده است.

همچنین بر اساس این سند همکاری و با ایجاد کمیته‌ای مشترک متشکل از نمایندگان مرکز ملی فضای مجازی و سازمان تبلیغات اسلامی، محورهایی چون «تقویت همکاری میان سکوها، پیام‌رسان‌ها و بخش خصوصی در حوزه تبلیغ دین»، «حضور فعالانه در پیوست‌نگاری فرهنگی و تحقق آن در کلان‌پروژه‌های فناورانه»، «رصد و پایش محتوای فرهنگی در فضای مجازی»، «تقویت خردرسانه‌ها و انسان‌رسانه‌های تخصصی» و «فعال‌سازی ظرفیت‌های تبلیغی در راستای انگیزه‌بخشی و توجیه نیروهای مردمی برای کنشگری در جنگ فرهنگی در فضای مجازی» پیگیری خواهند شد.

بر اساس این گزارش، تلاش شده تا موضوعات و محورهای این تفاهم‌نامه در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری و اقدامات کلان سند راهبردی جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی در حوزه «تولید محتوا در فضای مجازی» تدوین و پیگیری شود.

حتما ببینید

رفع فیلترینگ مطالبه جدی مردم؛ آیا «وفاق» باز هم چاره‌ ساز است؟

رفع فیلترینگ مطالبه جدی مردم؛ آیا «وفاق» باز هم چاره‌ ساز است؟

به گزارش خبرنگار اقتصادی آباجان به نقل از ایرنا، فناوری و ارتباطات امروز به رکن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *