سازمان توسعه تجارت بیشترین مجوز برگزاری نمایشگاه را برای تبریز صادر کرد

سازمان توسعه تجارت بیشترین مجوز برگزاری نمایشگاه را برای تبریز صادر کرد

به گزارش روز پنجشنبه آباجان به نقل از ایرنا، حبیب ماهوتی در حاشیه بازدید از غرفه تراکتورسازی در بیست و پنجمین نمایشگاه تخصصی ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی، نهاده‌ها و تجهیزات آبیاری و صنایع وابسته و بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، آبزیان، داروهای دامپزشکی و صنایع وابسته همچنین از دریافت رتبه الف توسط نمایشگاه بین‌المللی تبریز خبر داد .

وی اظهار داشت: پروانه بهره برداری برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و خارجی با رتبه الف از سوی وزارت سمت برای نمایشگاه بین‌المللی تبریز صادر شده است که این پروانه به‌واسطه ارزیابی که از سوی سازمان‌های مربوطه و به جهت برگزاری نمایشگاه‌ها بر اساس زمان‌بندی های مشخص شده و رعایت برگزاری با استاندارهای داخلی و خارجی به این مجموعه اعطاء شده است.

ماهوتی یادآور شد: فعالیت نمایشگاه بین‌المللی در واقع شکوفایی اقتصاد، صنعت، رونق کسب‌وکار استان و حتی کشور را به دنبال خواهد داشت و در واقع شتاب چرخ‌های توسعه‌ای را ممکن خواهد ساخت.

وی با اشاره به نقش و جایگاه تراکتورسازی در کشاورزی و امنیت غذایی تأکید کرد: نمایشگاه کشاورزی بدون تراکتورسازی و آن هم تراکتورسازی تبریز پوچ است و به همین جهت حضور تراکتورسازی عظمت بخش بقیه مسائل نمایشگاهی و همچنین حضور مراجعه‌کنندگان را دوچندان کرده است.

بیست و پنجمین نمایشگاه تخصصی ادوات و ماشین آلات کشاورزی، نهاده‌ها و تجهیزات آبیاری و صنایع وابسته و بیست و دومین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، آبزیان، داروهای دامپزشکی و صنایع وابسته از تاریخ ۳۰ خرداد تا ۲ تیرماه در محل نمایشگاه بین المللی تبریز در حال برگزاری است .

در این نمایشگاه بیش از ۱۵۰ شرکت و واحد تولیدی و بازرگانی از ۲۱ استان کشور و چندین شرکت از کشور ترکیه در سه سالن امیرکبیر، پروین اعتصامی و شهریار محصولات خود را در زیربخش‌های مختلف خوراک دام و طیور، تجهیزات مرغداری و زنبورداری و ماشین آلات دامداری، داروهای دامپزشکی و آبزیان، ادوات و ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها، تجهیزات آبیاری و گلخانه‌ای برای بازدید ارائه کرده اند.

ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحدهای تولیدی، تبادل دانش و اطلاعات بین تولیدکنندگان، ایجاد نمایندگی دراستان آذربایجان شرقی توسط واحدهای تولیدی، ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و آشنایی با سلایق و درخواستهای مصرف کنندگان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

حتما ببینید

طرح نجات تبریز به کجا رسید؟

طرح نجات تبریز به کجا رسید؟

به گزارش روز جمعه آباجان به نقل از ایرنا، یعقوب هوشیار گفت: برای تملک املاک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *